מרכזיות טלפונים
כל בית עסק, קטן, בינוני או גדול זקוק לשירותי טלפון על מנת להתנהל בצורה הטובה ביותר מול לקוחות, ספקים ובתוך העסק עצמו.
על מנת למקסם את יעילות התקשורת, משתמשים במרכזיה טלפונית, שתפקידה הוא לאפשר:
- קבלת שיחות
- הוצאת שיחות
- העברת שיחות פנימית
- החזקת שיחה
- הקצאת שלוחה לכל עובד
- ביצוע שיחות ועידה
- אפשרות להקלטת כל השיחות
- שימוש במספר רב של קווי טלפון ושלוחות פנימיות על גבי אותה התשתית.
מרכזיות הטלפון הן חלק בלתי נפרד מבית העסק ותפקידן הוא מהותי בניהול זמן יעיל של העובדים
שיפור השירות ללקוחות וחיסכון בהוצאות התקשורת.
כיום ישנם מס' סוגי מרכזיות טלפונים , אשר לכל אחת היתרונות שלה והאפשרות להתאמה האופטימלית לדרישות בית העסק:
מרכזיה אנלוגית (קווית) -
המרכזיה הותיקה ביותר, משמשת בדר"כ עסקים קטנים כיוון שהאפשרויות הטכניות שלה מוגבלות למספר קטן של
קווים ושלוחות אנלוגיות (עד 8 קווי חוץ ועד 24 שלוחות פנימיות בלבד).
מרכזיה דיגיטלית -
שילוב המרכזיה האנלוגית הוותיקה יחד עם רכיבים דיגיטליים (כרטיס חיבור לרשת) המאפשרים אופציות בסיסיות של מרכזיית IP.
מרכזיית IP -
מרכזיה מתקדמת המאפשרת ביצוע שיחות ע"י שימוש ברשת האינטרנט
דבר המקנה איכות שיחה טובה בהרבה
אפשרות להקלטת כל השיחות
מעקב ושיפור השירות
חיבור מס' סניפים לאותה הרשת
שינוי והזזת שלוחות מרחוק ללא צורך בהגעה פיזית למרכזיה
ואפשרות למס' רב של קווים ושלוחות והרחבה בעת הצורך.
מרכזיה בענן -
מרכזיה העובדת על גבי רשת האינטרנט -זו בעצם מרכזיית IP שאינה נמצאת פיזית בבית העסק.
מדובר בשירות המסופק לבית העסק ולא במוצר פיזי
המרכזייה עצמה נמצאת בחוות שרתים העובדת 24/7 המתופעלת ע"י ספקי השירות ומוגנת באמצעים טכנולוגיים המונעים פעילות סייבר עוינת.
מאפשרת את כל היתרונות של מרכזיית IP, אך ללא צורך בהתקנה של המרכזייה בבית העסק.
א. טלאד מערכות בע"מ משווקת, מוכרת ומתקינה מרכזיות איכותיות, אמינות והידועות ביותר של החברות המובילות במשק ומתאימה לבית העסק את המרכזיה האופטימלית ביותר מבחינת מחיר, סוג המרכזיה והשירות הנדרש, בהתאמה לגודל, פעילות ואפשרויות התפתחות עתידיות של בית העסק.
טלפון חכם למרכזיה
מרכזיה אנלוגית
מרכזיה טלפונית קווית
מרכזיית IP